21:29 Вітаю на сайті! | |
Посада:
педагог-організатор, бібліотекар Малосмілянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Педагогічний стаж: 6 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії Педагогічне кредо: “Навчи учня так, щоб можна було в нього вчитися” Сократ Життєве кредо: Жити - ось мистецтво, якому я хочу навчити свого вихованця. Виходячи з моїх рук, він буде не суддею, не священиком, не солдатом; він буде перш за все - людиною... Науково-методична проблема «Розвиток пізнавальних, творчих здібностей учнів шляхом використання активних та інтерактивних форм і методів роботи в процесі виховання»
Впроваджую передовий педагогічний досвід педагога-організатора Вороблевицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дрогобицького району Львівської області МАЧИШИН ГАЛИНИ СТЕПАНІВНИ яка працює над такою науково-методичною проблемою: “Активні й інтерактивні форми й методи в роботі з учнівською молоддю”
Моя автобіографія, або коротко про головне: Свої дитячі та юнацькі роки провела у мальовничому місті Шпола Черкаської області. Саме цей край став тим затишним куточком на Землі, де відчуваєш батькіську любов, підтримку друзів та пильне керівництво і щиру допомогу з боку друзів. Освітня гілка мого життя пройшла крізь Шполянську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 2 та Черкаський національний Університет імені Богдана Хмельницького. Закінчивши математичний факультет я розпочала свою педагогічну діяльність в Смілянському районі, а саме в Малосмілянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів на посаді педагога-організатора.
Мої захоплення: Я обожнюю скрізь і всюди робити все творчо. Саме тому використовую творчий підхід не тільки у розвитку своїх вихованців, а й творчо розвиваюсь сама. Полюбляю не тільки готувати шкільні сценарії, а й брати в них участь і бути ведучою.
Виховання – проблема вічна. Відколи існує людство, відтоді й дбає про потомство й продовження роду. Від батьків передається генетичний код, рідна мова, матеріальна й духовна культура, що забезпечує прогрес суспільства, наступність і спадкоємність поколінь.
Динамізм повсякденногожиття вносить корективи в підготовку до нього. На кожному історичному етапі вчителям доводиться розв’язувати також проблеми, що мають пряме відношення до сьогодення. Що робити? Як діяти? Яким насправді має бути вихованець? Ці питання постають нині перед педагогом – організатором. І всі вони потребують негайної відповіді втілення в життя. Для вирішення мети поставила перед собою завдання виховати особистість, яка б: - віддано любила свій народ, свою Батьківщину; - з повагою ставилась до символів нашоїдержави; - знала і вивчала історіюУкраїни, традиції, звичаї наших народів; - добре володіла основами наук; - удосконалювала свою особистість, закріплювала позитивні якості, творила добро заради добра і була безкорисливою; - з любов´ю і повагою ставилась до батьків; - оберігала природу, турбувалась про неї, збагачувала її. Досвід приходить неодразу, його набувають з роками. Особливо вагоме значення він має у діяльності педагога-організатора, адже від того, як вчитель може використати у власній роботі набуті методи і прийоми, залежить ефективність виховного процесу. У плануванні виховної роботи я включаю завдання, практична реалізація яких спрямована на формування особистісних рис громадянина України, що включають в себе національну свідомість, патріотизм, розвиток духовності, моральну, художньо-естетичну, правову, трудову, фізичну, економічну культуру, які реалізуються та такими напрямками: - формування національної свідомості і самосвідомості; - виховання духовної культури особистості; - виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки; - формування високої мовної культури; - формування високої художньо-естетичної культури; - утвердження принципів загальнолюдської моралі; - формування творчої, працелюбної особистості; - формування екологічної культури людини; - розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді; За час роботи в школі згуртувала учнівський колектив, намагаюся вміло організовувати дозвілля школярів, веду тісну співпрацю з адміністрацією школи, зокрема, із директором школи та заступником директора з навчально-виховної роботи, педагогічним колективом, класними керівниками, психологом, залучаю учнів до участі в масових заходах. Враховуючи особливості учнівського колективу, спрямовую свою діяльність на розвиток власного «Я» кожного учня, розкриття та розвиток його здібностей, прагну допомогти кожній дитині знайти себе в колективі, самовизначитися. Цього можна досягти за умови тісної співпраці з органами самоврядування. Практичне значення сайту:
Цей сайт адресовано педагогам-організаторам, які за своїми посадовими обов'язками здійснюють зв'язки між педагогічним колективом, дитячими та юнацькими організаціями, беруть активну участь у виховному процесі, сприяють змістовній організації відпочинку та дозвілля школярів. Сайт надасть практичну допомогу педагогу-організатору у веденні документації та організації діяльності, що створює можливості для творчого розвитку дитини, зростання її самосвідомості, розвитку таланту, пізнавальних і творчих сил, а також збагачення її духовного світу. Запрошую всіх до співпраці! | |
|
Всього коментарів: 0 | |